فروش انواع تلویزیون شیائومی بانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فروش انواع تلویزیون شیائومی

  1. مشخصات کلی
  2. ساسان امین نژاد - خرداد 17, 1400
  3. کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  4. وضوح تصویر: 4K
  5. کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  6. ورودی CI+
  7. قیمت گذاری نامناسب و بالا
  8. رفرش ریت کم در بیشتر موارد

xiaomi tvبه طور معمول نسبت فاصله شما به تلویزیون ۱.۶ برابر قطر تلویزیون می باشد. شاید در گذشته کمتر کسی فکرش را می کرد که بتواند به بسیاری از قابلیت های گوشی هوشمند در تلویزیون منزل دسترسی پیدا کند! اما امروزه با عرضه انواع تلویزیون هوشمند این مسئله چندان دور از دسترس نمی باشد. انواع تلویزیون شیائومی به صورت هوشمند طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهند. با خریداری تلویزیون های هوشمند برند شیائومی می توانید از تماشای فیلم و سریال لذت برده و هر زمان که از این کار خسته شدید از اپلیکیشن ها و بازی هایی که در اختیارتان قرار می گیرد استفاده کنید. در واقع در این نوع تلویزیون می توانید به نرم افزار گوگل پلی دسترسی پیدا کرده و بی نهایت بازی و اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید. ممکن است برخی از افراد نگران فضای ذخیره سازی این تلویزیون ها باشند.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاز این بخش با سرعت بیشتری میتوانید به کانالهای شاخص دسترسی داشته باشید. تقریبا تمام مشخصات شاخص یک اندروید تی وی خوب در Mi TV Stock دیده میشود و با استفاده از دستیار صوتی گوگل میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. میتوانید از طریق ریموت آنها را باز کرده و مستقیما فیلمهای خود را در تلویزیون مشاهده کنید. امکان جستجو در بین فیلمها نیز فراهم شده است و برحسب شاخصهایی مانند نام کارگردان، بازیگر یا ژانر میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. کنترل وسایل هوشمند خانه یا استفاده از برنامههایی همچون اسپاتیفای و یوتیوب موزیک نیز از طریق اندروید تی وی Mi TV Stock در اختیار شما قرار میگیرد. بهتر است بدانید که برای تنظیم بهتر و استفادهی آسان از اندروید تی وی خود، بهتر است که زمانی را برای تنظیم و یادگیری کار با ریموت و بخش تنظیمات آن بگذارید. همهی ریموتها در ابتدا برای جستجو به مشکل برمیخورند و شما نباید آن را به عدم کارکرد صحیح اندروید تی وی نسبت دهید. اندروید تی وی دارای ویژگیهای منحصربهفردی برای ورود به سیستمهای تلویزیونی است و در اکثر مواقع عملکرد مشابهی در همهی تلویزیونها ندارد. در همین راستا میتوانید با یک تنظیم درست، به مزایای خاص تلویزیون خود دست پیدا کرده و کیفیت بهتری را در پخش محتوای ویدیویی شاهد باشید. این روند در همهی اندروید تی ویها برقرار است و ارتباطی به Mi TV Stick ندارد. این محصول را میتوانید با قیمت پایینتری نسبت به محصولات مشابه بازار خریداری کنید و یقینا ارزش خرید آن، بعد از استفاده در طول سالهای آینده را درک خواهید کرد. خرید عمده و تکی این دانگل شیائومی از جی اس کالا امکان پذیر است، همچنین جی اس کالا تضمین گارانتی و کیفیت بالای محصولات را نیز ارائه میکند.

جدول پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟

تلویزیون ال جی C1 به پردازشگر نسل چهارم آلفا 9 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده ای را ارائه میدهد. همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند. تلویزیون 4K ال جی 55C1 از تکنولوژی Cinema HDR با فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision پشتیبانی میکند و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. جدول پرفروش ترین موتورسیکلت های بازار چند؟ قیمتهای درج شده مربوط به سایتهای فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمتها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

وان پلاس با اینکه شرکتی چینی است اما از مدت زمانهای قبل تر محصولاتش را در خارج از این کشور نیز به کالی ناب فروش رسانده است. این برند تصمیم گرفته است که از 28 سپتامبر 2019 به صورت انحصاری فروش محصولاتش را در هند آغاز کند. و همچنین در تاریخ 10 اکتبر 2019 که معادل 18 مهر 1398 است برند وان پلاس تلویزیونهای خودش را به همراه گوشی به کشور بریتانیا عرضه کرده است. تلویزیونهای هوشمند که توسط برند شیائومی و وان پلاس به بازار عرضه میشوند از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت میباشند. تلویزیونهای شیائومی از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند. تلویزیونهای هوشمند وان پلاس OnePlus TV Q1 قیمت بالاتری در مقایسه با سایر محصولاتش دارد. وان پلاس این تلویزیون را فقط برای بازار هند تولید و به بازار عرضه کرده است. قیمت این تلویزیون پایهی 69.900 روپیه (معادل تقریبا 800 پوند) میباشد که در بازار هند خرید تلویزیون شیائومی 4k و فروش میشود.

تلویزیون شیاومی

در کمتر از یک دهه، شیائومی از هیچ به سومین تولیدکننده بزرگ گوشی تبدیل شده بود که به هیچ وجه دستآورد غیر قابل انکاری نیست. فارق از موقعیت کنونی این شرکت بهعنوان یکی از بزرگترین برندهای سازنده گوشی در دنیا، شیائومی چندین تجربه تلخ هم داشته است. در ادامه سه نمونه از آنها را نوشتهایم که این شرکت را با مشکلات جدی روبهرو کرده بودند. بعد از این شیائومی توانست با موفقیت محصولات خود را در خارج از چین هم به فروش برساند، سعی کرد در نقاط بیشتری از دنیا هم حضور داشته باشد. هر بار که شیائومی به بازاری جدید پا میگذاشت، موفقیتی سریع را به دنبال خود میدید. در سال ۲۰۱۵، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد گوشی ردمی ۲ را هم در برزیل تولید و هم به فروش برساند. این کار را هم اتفاقا توانست اجر کند اما یک سال بعد این شرکت به طور کل برزیل را ترک کرد. سپس در سال ۲۰۱۹ بود که شیائومی دوباره به بازار برزیل بازگشت اما اینبار دیگر تنها سراغ فروش آنلاین محصولاتش در برزیل رفت.

تکنولوژی HLG یکی از برترین و پویاترین فناوریهای تصویر است که برای تکمیل نسخه های HDR ابداع شده است. فناوری اچ ال جی بر خلاف نسخههای HDR ، در محیط پخش زنده نیز عمل میکند و عملکرد و اثر بسیار سریع دارد. تلویزیونهای شیائومی در اکثر تلویزیونهای خود از فناوری HDR10 و HLG استفاده میکند که ترکیب قوی و عالی میسازند به نحو احسن کیفیت تصاویر را ارتقاء میدهند. و HLG بهره میبرد. از HDR10 قویتر است چرا که نسخه پرو از ابر داده استاتیک بهره میبرد؛ پس قطعاً ترکیب آن با HLG قویتر و باکیفیتتر است. سیستم عامل آندروید در شیائومی بهتر است یا تایزن در سامسونگ؟ Operating System یا OS همان قلب تلویزیونهای هوشمند است که عملکرد تلویزیون را فرماندهی میکند. OS در زبان فارسی سیستم عامل گفته میشود. پلت فرم یا سیستم عامل به طور رسمی از سال ۲۰۱۳ به بعد در تلویزیونها مورد استفاده قرار گرفته و تلویزیونها را وارد دنیای هوشمند کرد. سیستم عاملهای مورد استفاده در تلویزیون انواع مختلف Android ، webOS ، Tizen و Vidaa را در بر میگیرد.

FRC) برآورد شده است. همچنین 85 درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش می دهد و سیستم صافکننده حرکت MEMC به همراه نرخ بروز رسانی 60 هرتز به طور ویژه برای آن لحاظ شده است. با ویژگی MEMC شما می توانید تصاویر ورزشی و فیلم های اکشن را با جزییات کامل تری ببینید و از پرش و قطعی تصاویر جلوگیری می کند. قسمت صدا نیز از DTS-HD ،Dolby Digital Plus و Dolby Audio پشتیبانی می کند. صدای داخلی این تلویزیون از یک بلندگوی جعبه ای پورت شده 2×10 واتی شنیده می شود. اگر ترجیح می دهید از تلفن، تبلت یا دستگاه تلفن همراه خود تصاویر و ویدیو را به صفحه نمایش بزرگتر منتقل کنید، Mi TV 4S دارای عملکرد Chromecast است که از اتصال WiFi تلویزیون (با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز) استفاده می کند. همچنین وجود بلوتوث نسخه 5.0 به شما این امکان را می دهد که با بسیاری از ابزارهای جانبی ارتباط برقرار کنید که پتانسیل آنها را بسیار گسترش می دهند مانند صفحه کلید، گیم پد، هدفون و … تقریباً همه چیزهایی که می توانند به تلفن های هوشمند اندرویدی متصل شوند، قابلیت اتصال روی تلویزیون نیز دارند. در مورد کنترل، کنترل از راه دور شیائومی دارای یک میکروفون داخلی و یک کلید میانبر اختصاصی برای دستیار گوگل است. این ریموت همچنین دارای دکمه های اختصاصی برای Netflix و Prime Video است.

از ویژگیهای دیگر این صفحه نمایش است.

xiaomi tvنرخ نوسازی این صفحه نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی 60 هرتز است و از این نظر در سطح قابلقبولی قرار دارد. البته نباید انتظار تلویزیونهای بالارده با نرخ نوسازیهای بسیار بالا را از آن داشت؛ اما در کل با توجه به رده قیمتی آن میتواند انتظارها را برآورده کند. این نمایشگر زاویه دید 178 درجه هم دارد؛ بنابراین در زوایای مختلفی قابلیت مشاهده تصاویر بدون افت کیفیت را دارد. پوشش رنگ 98.5 درصدی از نوع DCI-P3 هم باعث نمایان شدن تمامی رنگهای ممکن با کیفیت و جزئیات کامل میشود. از ویژگیهای دیگر این صفحه نمایش است. شیائومی در این مدل نیز از تکنولوژیهای مختلفی برای کمک به بهبود کیفیت تصاویر و عملکرد کلی استفاده کرده است. برخی از این تکنولوژیها روی وضوح تصاویر نقش دارند و برخی روشنایی کنتراست را هدف قرار میدهند. همچنین این تلویزیون دارای حالتهای گیمینگ مختلفی است که برای گیمرها ویژگی بسیار ارزشمندی به شمار میآید. این قابلیتهای شامل ALLM و DYNAMIC HDR است.

  • Anti Banding در دوربین موبایل شیائومی چیست؟
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ پیکسل
  • کشور سازنده: چین نسخه گلوبال
  • خودتان باشید، آموزنده باشید
  • پخش صدا با کیفیت Dolby, DTS

تلویزیون 50 اینچ شیائومی مدل 50P1 2021 یکی دیگر از مدل های بینظیر برند شیائومی میباشد. که با کیفیت صوتی تصویری بالایی به بازارهای جهانی عرضه شد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت تصویری بی نظیر 4K به نمایش میگزارد. کیفیت تصویری 4K از رزولوشن بالایی برخوردار است و همین باعث میشود تصاویر با جزئیات کاملی به نمایش در آیند. همچنین وجود صفحه نمایش قدرتمند LED در این تلویزیون. باعث نمایش بهتر و بینظیر تر رنگ ها و تنظیم دقیق نور ها میشود. در کنار این ها شیائومی فناوری های نوین بیشتری را برای این تلویزیون به کار گرفت که در کنار هم رنگ هایی درخشان تر و عمیق تری به نمایش میگزارند. شیائومی برای این تلویزیون سیستم صوتی قدرتمندی را در کنار تصاویر با کیفیت در نظر گرفت تا لذت تماشای تلویزیون برای شما چند برابر شود. این تلویزیون از سیستم صوت یدوکاناله با قدرت 20 وات برخوردار است.





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 23 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی